Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

20.11.2010

Kapı süsü

Bir dergide gördüğüm ponponlu kapı süsünü BURADAN aldığım Noel baba figürü ile birleştirip yaptım.İşte böyle oldu:
Foto:rhr
Arasına tığ işi çiçek,eski yılbaşı süslerinden arta kalanlar,kurumuş minik süs narları,bi köşeye atılmış eski kumaş çiçekler,minik kozalaklar; herşey bu çelenge katkıda bulundu....Noel babayı (2,5) no.tığ ile ve Re.kr iple ördüm.
                                             Foto:rhr
(Aşağıdaki resimler Maravilhas Do Croche'den,çok net olduğu için tercih ettim.)
10 tane 2'li trbz.ile sihirli halka (toz pembe ip),
Yine sihirli halka içine,kapatmadan beyaz ip ile devam ettim,20 tane 2'li trbz.,
Sihirli halkayı kapatıp toz pembe sıranın üzerine beyaz iple devam ettim,
Beyaz bölüme gelince arası 1 znc.li 2'li trbz.larla etrafını döndüm,
(Bu sakal bölümü olacak)
Sakalın etrafına 2 znc.den oluşan tırtık yaptım,
Kırmızı iple 10 ilmekten başlayan ve azalarak biten şapkasını yaptım.
İki siyah bir kırmızı boncuk ve tepeye minik bir inci ile tamamladım.
(int.alıntı)
------------------------------------------------
Bu da benim yaptığım diğer Noel baba:

Foto:rhr
Tığ:(0) no.ve ince orlon ile yaptım.

Hiç yorum yok :