Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

13.10.2012

Hasır Çanta

Ev taşıdık,tatil yaptık,hopladık,zıpladık....
Neredeyse sekiz aydır ara verdiğimiz üretime başlama zamanı geldi..
Öncelikle bu yaz iyice hırpaladığım emektar hasır çantamı yenilemenin tam sırası....
Bir yüzü...

Diğer yüzü.... 




Kenar danteli(hazır dantel), çantanın etrafına çepeçevre tutturduktan sonra uyduruk bir tığ işi ile ekru ip kullanarak kaplama yaptım ama daha önce hasırın iyice kirlenip koptuğu yerleri de beyaz amerikan parçalarıyla parça pinçik:)) örttüm:)) 
İçine astar yapıp seyrek dikişle tutturdum çünkü arada yıkanması için sökmek gerekecek:)
Foto:rhr
Sapları yapı marketten aldığım termosifon tahliye borusuna kırmızı ahşap boncukları tıkıştırarak elde ettim.En zoru sağlamca hasıra monte etme işiydi.Tümüyle, beyaz amerikan astarla hasır içine sokarak,kağıt iple(ikea'dan) bağladım ve emin olmak için de japonla yapıştırdım... 
Üstte de bir sıra ekru iple tığ işi yaparak 4 yerden yukarı doğru zincir çekerek sağlama aldım dış kaplamayı.
Her iki yüzüne yine İkea'dan aldığım pamuklu kumaş ve amerikanla,biraz dantel,düğme katarak primitif tarzda çiçek motifi yapıp silikonla yapıştırdım.Özellikle kaba el işi olmasına özen gösterdim:))
Sonuçta gelecek yaza yepyeni bir çantam oldu.Bu arada hasır deyip duruyorum ama su sümbülünden yapılma bir çanta bu:))))

Hiç yorum yok :